Reklamacje i zwroty

1. ZWROT TOWARU

W celu zagwarantowania zadowolenia z zakupionego produktu możesz zwrócić go bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

Warunki zwrotu:

  • Do zwracanego produktu dołącz dowód zakupu.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

  • Produkt nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Należy go zwrócić w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz ze wszystkimi dostarczonymi elementami.

Procedura zwrotu:

Produkt należy odesłać razem z wypełnionym protokołem zwrotu na adres Mariola Kolczyńska, ul Traktorowa 41/15, 91-117 Łódź.

Zwrot nie zostanie przyjęty a produkt odesłany jeżeli:

  • W przesyłce nie będzie znajdował się poprawnie wypełniony formularz zwrotu

  • Nie zostanie dotrzymany termin 14 dni na zwrot

Zwrot pieniędzy dokonywany jest na konto bankowe klienta podane w formularzu zwrotu. Koszt wysyłki ponosi nadawca.

2. REKLAMACJA TOWARU

Jeśli otrzymany produkt nie funkcjonuje prawidłowo, istnieje możliwość skorzystania z gwarancji.

Gwarancja nie jest ważna w przypadku:

  • uszkodzeń fizycznych

  • zużycia spowodowanego użytkowaniem

  • wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania produktu

  • braku dołączonego protokołu reklamacyjnego do przesyłki

Procedura Reklamacji:

Produkt należy odesłać razem z wypełnionym protokołem zwrotu na adres Mariola Kolczyńska, ul Traktorowa 41/15, 91-117 Łódź.

Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy (klient), nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Wszelkie pytania, wątpliwości czy uwagi możesz kierować do nas poprzez zakładkę Kontakt.